onsdag 30 mars 2011

Whoop whoop! :)

Godmorgon! Jäklar vad fint väder det är ute idag, vilken skön känsla! SOL! :D
Sätter musiken på högsta volym, nu är det dags att fixa i ordning sig för en dag med fullt schema!

Dagen ser ut som följande:
Jani kommer snart och plockar upp mig, vi ska ta en tripp till Tuna Park. Jag ska försöka spara mina pengar, har shoppat tillräckligt med grejer nu känner jag. Men man vet aldrig, skulle inte vara helt fel med att par nya jeans. ;) Kl.17 är det samling at Åhmans place, där blir det hönekakspizza (eller vad det heter), vattenpipa och himla härligt sällskap!  Ska försöka skriva på min individuella grej till projekarbetet också, det är mindre kul men det måste göras och det kommer vara så skönt när det är klart!

Med andra ord, jag ser fram emot den här dagen! :)

Idag fyller också en person som har sin speciella plats i mitt hjärta år. Grattis på din dag, hoppas verkligen att den blir toppen och att du får allt du önskat dig! :)

Ciao!



Inga kommentarer: