torsdag 14 april 2011

Handy Girl.

Idag har jag fått en hel del saker gjorda, det känns skönt! Det är nästan så att jag kan ta helg redan nu,
har bara några småsaker som måste fixas imorgon för på fredag åker jag iväg, längtar! :D

Har bytt däck på bilen idag, var lite skeptisk till det eftersom min rygg är som den är. Jag tog med mig Michelle utifall att jag skulle behöva assistans men det gick alldeles utmärkt på egen hand. :) Bad min käre farfar att kontrollera så att allt var rätt och han blev riktigt imponerad över hur stark jag var, haha! Allt satt hårt och bra så nu rullar vi med sommardäck, underbart skön tystnad på vägarna.
Michelle tyckte väl att jag såg lite rolig ut så hon bestämde sig för att filma mig "in action". :P


Nej, nu blir det läggdags för min del! Vill inte sova bort hela dagen imorgon.
Natti Natti! :D

Inga kommentarer: