fredag 8 april 2011

Älskade fredag!

Sitter hemma med musiken på högsta volym och äter frukost, eller ja, kiwi. :) Då var det dagsbehovet av c-vitamin fyllt. Solen har tittat fram igen, underbart! Det här kommer bli en bra dag känner jag. :)

Har inte fått mycket sömn inatt, ryggen har värkt och smärtan har strålat ända ner till benet och det har börjat kännas avdomnat. Det lär ju vara ischias jag har. :/
Ringde kiropraktorn för att se vad som kunde göras och han behövde undersöka mig igen innan han kunde ge något svar på felet men jag fick ingen tid utan skulle höra av mig den 18:e igen för han är bortrest den kommande veckan. Tillsvidare skulle jag äta antiinflammatoriska tabletter och röra på mig. Helt sjukt, 6 veckor med ryggbesvär som inte vill ge sig, det tröttar ut mig och förvandlar mig till en riktig bitterfitta. Ringde till min husläkare för att se om jag kunde få något smärtstillande och mer effektivt mot inflammationen men han var inte inne för dagen så jag får nöja mig med Voltaren och promenader över helgen. Blev det värre skulle jag åka till akuten men vafan, där har jag ingen lust att spendera min helg men måste man så måste man väl....

Ska röja upp lite i mitt kök och plocka upp de nya prylarna jag köpte på IKEA igår. :)

Hoppas helgen bjuder på fint väder, vädernissarna svamlar så mycket nu så man vet inte hur vädret blir. Idag skulle det bli fint väder men jag tycker solen är alldeles för snål för nu har den gömt sig bakom molnen igen. :/

Äh, får lyfta på arslet och röja upp här hemma nu, har massor att göra inför ikväll! :D

Trevlig helg!


Inga kommentarer: