fredag 8 april 2011

Glädje!

Jag är så sjukt lycklig just nu! Så glad att jag tyckte att jag förtjänade en tripp till IKEA, så dit drog vi, jag och Sandra! Det var rea och 30% på rea-priset, kom undan med några fina fynd och pengar kvar i fickan. Det kan ju inte bli bättre! :)

Nu sitter jag och spanar kläder till sommaren, planerar flitigt vad jag ska ha. ;P Eftersom att jag är ganska neutral av mig så ska jag köra på ljusa pasteller, tror det kan passa mig fint. Ska ta bort det bruna håret och bli blondin igen, känns lite mer somrigt. :) Får väl se om jag färgar det brunt sen igen till hösten, jag trivs så bra i det så det lutar nog åt det hållet. Planering är kul, sen om jag håller mig till den eller inte återstår att se! Jag vet i alla fall någon som blir glad om jag blir blondin igen. ;)
Sitter och spanar runt efter kläder till herrn också, har hittat lite som jag tror skulle passa honom bra.
We'll see! :)

Är förövrigt frisk nu och den här gången känns det som att jag verkligen är HELT fri från virus. :D
Febern är väck, näsan är torr och halsen är len som siden! :D
Ryggen är dock inte alls bra så det blir nog ett besök hos läkaren. Det verkar som att inflammationen är för stor för att en kiropraktor ska kunna rätta till det, har försökt nu två gånger och det verkar inte ge sig...det kanske är så att jag behöver medicin för det. Ja, jag vet inte men får helt enkelt kolla upp saken, det har gått 6 veckor nu!
Kul att känna sig som en 90-åring vid 23, som sagt.

ÅÅÅH, snart snart snart börjar helgen och jag ser fram emot den som tusan!
Imorgon kommer min avflagnade tomat hit, mysigt värre. ;) 

Inga kommentarer: