tisdag 29 mars 2011

Måndag natt!

Sitter uppe inatt igen, det är standard så jag tänkte skriva lite om hur min dag har varit.
Har spenderat i princip hela dagen med min kära fruga, Jessica. Vi hängde lite hemma hos mig sedan gick vi ut på en långpromenad, himla skönt! :) Var ganska trött när jag kom hem så efter att Jessica hade gått deckade jag i soffan.
När jag vaknade hade jag värsta suget efter att införskaffa nya kläder, eftersom jag inte lyckades hitta några i Söndags tänkte jag göra ett nytt försök.
Hade mer tur idag, klickade hem en cardigan och en hålstickad tröja. :)

Det är illa egentligen, nu när jag tänker efter så har jag suttit vid datorn sedan jag vaknade efter min tupplur. Här kan vi snacka om slöseri med tid på något helt värdelöst, kunde ha städat lite i hemmet istället för det behövs göras innan det ser ut som en ungkarlslya här! Får ta tag i det imorgon (idag tisdag) helt enkelt, ska försöka plugga lite också så jag blir klar med det innan helgen.

Det bästa med att vara uppe så här sent är att allt är så tyst och lugnt, eller ja om man bortser från musiken jag spelar (som är ett måste) är det riktigt harmoniskt. :) Har haft sällskap i telefon av Jani den senaste 1½ timmen, alltid kul att prata med honom även om våra samtal är rätt värdelösa emellanåt. ;D
Så jäkla underbart är det också när samtalet börjar dö ut och stämningen ska försökas livas upp av herrn:
Jani - lyssna på det här! 
Jag- nej, fis inte i mitt öra..
(smatter hörs i luren)
Jani - åfyfan, vilken arom! den luktar igenom täcket!

Haha, man kan fan inte göra annat än skratta! Vilken stämningshöjare! ;D
Nåväl, bjuda på sig själv är väl det man ska göra för att få ut mest här i livet?

Nej om man ska ta och krypa ner i sängen kanske, det är ju snart ny dag.

Natti!

Inga kommentarer: