onsdag 23 mars 2011

Sjukling!

Usch och fy, mår som en kratta! Har gått och dragit på mig jordens förkylning, halsont och hosta, får inte glömma lite feber på det. Ryggen är åt helvete, för att uttrycka mig korrekt...när ska det ta slut?!
Jag lyckas alltid med att pricka in de sämsta tidpunkterna att bli sjuk, projektarbete och jobb var det tänkt denna vecka. Hann med en dag på jobbet men inget projektarbete. Skulle ha jobbat imorgon men fick lov att sjukskriva mig vilket känns ganska så surt, hade behövt bli klar med min intro.
Och projektarbetet, känns som man hamnat helt utanför nu, fastän vi kom överens att alla skulle få vara delaktiga även om man inte kunde närvara. Vad hände med det egentligen?

Nåväl, ska väl försöka sova lite nu så kanske jag vaknar upp lite piggare imorgon. Har verkligen ingen energi kvar just nu så godnatt!

1 kommentar:

Lina sa...

Ja du, det är inte kul att vara sjuk men kan man inte delta så är det lätt att man hamnar lite utanför. Helena håller på med en photoshop och du kommer få allt på tors så det finns inte mycket annat att göra än att finna sig i situationen och ta det som erbjuds. Du får väl fokusera på ditt individuella arbete så länge. Krya på dig!