måndag 11 april 2011

Helgen.

Ännu en helg är över, den har varit riktigt härlig! :)

Fredag: Jag hade två tokiga damer på besök, Jessica&Sandra med deras påskägg och bag in box. Notera att deras påskägg inte innehöll vanligt hederligt godis utan en 33cl öl. :P Medan de dansade runt och hade sig, lekte jag hemmafru. Jag lagade mat och bakade inför mitt besök. Senare framåt kvällen blev det bowling med Micke, Larssa, Michelle och Jonas, det var en härlig fredag om man bortser från att jag förlorade bowlingen, IGEN! Jag har verkligen tappat mina skills. Bättre lycka nästa gång kanske? ;)

Jessica och Sandra visar hur man dansar... ;)






Lördag då, jag hade planerat in en liten utflykt med min käraste. Tänkte att han skulle få se lite mer av underbara Eskilstuna. ;) Vi började med att glida ner på stan, jag ville kika på Jani's tavelutställning. :) Nice. Det blev en runda i klädbutikerna också, hur svårt ska det egentligen vara att hitta en snygg t-shirt med lite färg? Haha. :) Efter den misslyckade shoppingrundan så åkte vi ut till Sundbyholm där vi skulle ha "picknick" men jävlar vad det blåste! :/ Aja vi lyckades iaf hitta ett ställe att sitta på så pajen slank ner fint. ;)





Söndagen har varit lugn och mest bestått av soffhäng och film, passade på att trycka i mig lite godis också. Mums. :) Det blev lite tomt när Du åkte men det är väl något jag får vänja mig vid, vi ses säkert snart igen. :)

Aningen trött och sliten känner jag mig, blir nog att sätta på en film och sen sova.
Natti natti!



2 kommentarer:

Jonas sa...

Härlig helg! :)

Anonym sa...

ÄÄHHMM Ursäkta!!?? Vad är nu detta Therese?