torsdag 14 april 2011

Beautiful Day!

Helt underbart vackert väder ute idag, det var ju bara ett måste att åka till Slagsta Glass! :D Åt en sorbetsnäcka, grymt god!



Så jäkla härligt, snart är det sommar! Längtar som tusan! :D
Har så mycket jag vill göra, som jag kan göra i år utan att vara beroende av andra. Jag kan åka vart jag vill, i princip när jag vill, FRIHET! :D

Imorgon är det sista ansökningsdagen för studier på högskolan i höst. Satt i morse och kikade runt på lite olika kurser och program. Hittade faktiskt några som verkar intressanta. Nog för att jag är skoltrött just nu och det inte kändes speciellt roligt att söka in på nytt så ska det ändå bli spännande att se vad jag kommer in på. :)

Funderar på om jag ska gå ut och sätta mig en stund, njuta lite av det fina vädret innan det är dags att laga mat. :)
Jag gört!

Btw, här har ni en låt värd att lyssna på ! :)



Inga kommentarer: