måndag 4 april 2011

Hello!

Har varit lite slö med skrivandet i helgen, har haft fullt upp med att slappa i soffan. Ledig tid är viktig. Jag har faktiskt haft en riktig myshelg, det var helt klart välbehövligt! :)

Känner mig lite vilsen i mina studier just nu, är trött på allt som har med skolan att göra. Vill bara få allting avklarat så jag kan få lite "sommarlov" och jobba! Till hösten blir det nog att läsa någon strökurs för att koppla bort tankarna från det jag håller på med nu, för en stund. Ibland behöver man någonting nytt för att finna glädje i det gamla. :) Innan höstterminen drar igång har jag bestämt att jag ska åka utomlands, bara komma bort för ett litet tag och bara vara. Jag behöver en nystart, tända gnistan på nytt för just nu går jag runt som ett tomt skal. Nu låter det som att jag är jättedeppig och mår dåligt men jag mår faktiskt bra, är bara inne i en väldigt rastlös och snurrig fas i livet just nu. 

Ser fram emot morgondagen om man bortser från det faktum att jag måste kliva upp tidigt. Är ju som sagt ingen morgonmänniska. :) Har min sista introdag på jobbet imorgon så efter det är jag redo att köra igång på riktigt! Ska till Bemanningen på onsdag och gå igenom hur man lägger in tillgänglighet så att de kan boka in mig för arbete, det tar sig! :D

Nej om man ska ta och laga lite käk kanske? 

Ciao!


Inga kommentarer: