onsdag 30 mars 2011

Tisdag natt.

Klockan är 00.53 och jag känner för att skriva några rader i vanlig ordning. Bra tidsfördriv när man inte kan sova. 
Dagen började med att jag vaknade kl.15 och blev skitsur för att jag sovit bort halva dagen, gick upp och satte igång lite musik för att vakna till liv. När jag piggnat till satte jag igång och städade i hemmet, så nu ser det acceptabelt ut igen. Kvällen har spenderats med Patrik, vi har moffat godis och glott på film. Alltid trevligt med lite sällskap. :) 
Har nog blivit lite av en shopaholic de senaste dagarna men jag känner att jag förtjänar det och jag behöver någonting nytt i livet som inte ställer till problem. Vad är då bättre än kläder, skor och andra prylar? ;D
Klickade hem lite accessoarer idag, bla. nya solbrillor. Himla nöjd!

Dagens höjdpunkt var ändå det glädjande beskedet jag fick gällande skatteåterbäringen, trodde jag skulle behöva betala tillbaka men så var inte fallet. Jag fick en välbehövlig slant, woohooo! :D

Den här dagen har sitt low också, DU. 
På min lista över saker jag gillar ligger du på botten just nu. 
Det värsta av allt är väl ändå att du inte riktigt kan förstå att det faktiskt inte är en liten bagatell, inte för mig iaf. Det är jag som måste smälta det, jag som måste komma över det och lite info till dig, du gör det inte lättare för mig! Jag börjar tappa orken helt ärligt, nu ser jag inte ens värdet i det hela längre. Får jag ut någonting bra av det i slutändan eller kämpar jag helt i onödan? Hatar att jag inte vet svaret på den frågan. 
Komigen vafan, skärp dig nu så jag inte kastar bort min tid på ingenting! Det finns andra "ingenting" jag hellre skulle kasta den på isf. 

Äsch, det löser sig nog. Man kan ju i alla fall hoppas. :)

















Inga kommentarer: