lördag 26 mars 2011

:)

Ligger nerbäddad i soffan med vindruvor och kollar på tv, riktig mysfredag med mig själv. :)
Jag mår mycket bättre nu, är bara lite matt i kroppen.
Det blir att fira storebror imorgon, träffa familjen och äta smörgåstårta, mums! Ser fram emot det och kanske mest ser jag fram emot att träffa pappa.

Jag har jordens shoppingsug, vill byta ut hela min garderob mot en massa nytt!
Håller på och kollar runt på kläder för fullt, det finns så mycket jag vill ha men alldeles för lite pengar för att jag ska kunna få allt. Kollade på skinnjackor och hittade några stycken som var rätt snygga men ska kika runt lite mer. Har i alla fall bestämt mig för att jag ska köpa ett par skor jag velat ha ett bra tag nu. :)

Nej, nu blir det mer film sedan läggdags så jag orkar med morgondagen. :P

Natti!


Inga kommentarer: