måndag 14 mars 2011

Kiropraktor och plugg!

Godmorgon!
Har sovit som en ängel i natt, min säng är så ljuvlig. :) Det var nästan så jag trodde att mitt ryggont försvunnit men det hade det inte, för bra för att vara sant helt enkelt. Har en tid 14.15 hos kiropraktorn, det blir första gången i hela mitt liv jag besöker en sådan så det ska bli spännande att se om han kan göra underverk med min rygg. Håll tummarna!
Jag satt och funderade på om jag skulle införskaffa mig den där OnePiece'n som jag spanat in så länge nu men när jag klickar in på sidan så finns den inte i min storlek längre. Säger ju det, det är inte alltid bra att vänta! Ganska så fint besviken över det just nu, fasen...


Nej, slut på gnällandet! Jag har skönaste morgonfrillan just nu, kanske läge att fixa iordning sig så man ser acceptabel ut sen när man ska till skolan och träffa projektgruppen! Hoppas på inte alltför mycket smärta efter kiropraktorbesöket bara.
Hejs!



Inga kommentarer: