onsdag 23 mars 2011

Hoho!

Jaha, då har grabben stuckit till Österrike med en vän! :) Är lite smått avis, har snokat runt bland lite bilder och det ser ju inte så tokigt ut där borta. ;P



Känns som att jag skulle behöva komma bort en stund jag också men jag kommer inte längre än från soffan till toaletten, what a life!
Imorgon är det projektarbete, min hals skär som knivar och rösten håller på att försvinna, får hålla tyst resten av kvällen så den inte är borta på fredag. Det vore ju illa! Lite positivt är ju faktiskt att jag inte har feber längre, yeey! :D

Ser fram emot helgen, vill bara få den här veckan överstökad så jag kan varva ner och få bort den jävla pressen jag känner. Aja allt är inte roligt i livet, det är bara att bita ihop!

Nej, nu ska jag ta och vila en stund så kanske jag blir piggare. :)

Ciao!


Inga kommentarer: