torsdag 13 mars 2008

Så som förr.

Känns som jag är tillbaka i nedförsbacken igen, allting känns så trist just nu.

Är som sagt hos min mor i Nyköping just nu, det är ett bra ställe att åka till när man behöver komma bort från vardagslivet i Eskilstuna. Är så trött på allt just nu så det finns inte och jag vet inte hur jag ska göra för att allt ska bli som jag vill ha det, åker till Thailand om lite drygt 5 veckor med Krille det ska bli så skönt att bara komma iväg och glömma alla bekymmer som snurrar i huvudet hela dagarna, att bara få lägga dom åt sidan ett tag är värt allt.

För övrigt kan jag inte sova, jag bara kan inte fast jag borde. Har mycket att göra imorgon, köpa present till lillebror och fixa och dona här hemma tills Krille kommer. Det måste vara fint.

Anyway, nu får det räcka för ikväll.

T / - så som förr.

Inga kommentarer: