tisdag 11 mars 2008

Hallå där!


Befinner mig just nu i Nyköping med min bästa Sara. :)

Tjatade som en tok för att hon skulle följa med och tacka fan för att hon är så impulsiv som hon är, det är det som gör det så roligt att umgås med henne. Det händer alltid spännande saker när vi är i farten. ;)

Dock inte just nu kanske, jag är så seg så det är inte sant just idag. Kanske är för att jag äntligen känner att jag kan slappna av för en gångs skull, men jag saknar Kristian, vill att han ska komma hit fort som attan sen när Sara åkt hem. Fast jag får vackert vänta tills på lördag för han har skola och inte tid med mig då. ;P


Känner mig väldigt okreativ just ikväll, stackars Sara det kan inte vara speciellt kul att bara sitta. Men tänkte se om det finns någonting roligt att göra, det finns det säkert det är bara jag som har hjärnsläpp just för tillfället.

Är sugen på någonting gott, glass kanske?


Lite goda nyheter är att jag börjar gå ned i vikt, även om det inte syns på vågen så ser man det på mig, jag ser det i alla fall. Yeeey, kanske har en någorlunda fin kropp lagom till Thailand resan.

Man kan ju alltid hoppas på det, men med lite löpning och magträning ska det nog inte vara några problem. Får dra med mig Sara ut så ofta jag kan på mina löprundor.


Nej, nu ska jag sluta vara så associal och fortsätta försöka komma på någonting roligt att underhålla oss med under kvällens gång.


T/ - thing's always happen for a reason.

Inga kommentarer: