lördag 1 mars 2008

Frihet.

På måndag ska jag kika på en lägenhet, får se om jag gillar den i så fall så tar jag den.
Det får duga för tillfället. Jobben funkar bara bra, men det skulle ju sitta fint om man hade ett fast jobb. Men men, det är bara att leta på.
Ikväll så blir det utgång, förhoppningsvis med min finaste Sara. Det känns skönt att ha börjat
umgås med henne igen, hon är min andra halva och därför är det viktigt att jag har henne nära.
Var på Kent efterfesten i torsdags. Det var väl helt okej men roligare har jag varit med om,
och kvällen slutade rätt så illa. Stod ute i regnet utanför Harry's och väntade över en halvtimme på att Sara och Thimmy skulle bråka färdigt, det hela slutade med att vi tog en taxi hem till Sara och åt lite mackor, sen fortsatte dom att prata där och jag gick och spelade bilspel till jag inte orkade mer. Kvällen var kul, men idag blir det roligare!

Nu håller jag på att fixa i ordning mig lite smått innan jag åker över till Sara.
Ska över till Larssa först, så har lite bråttom.


T/ - Life is a hard time living, but when it come's around it aint that hard!





Inga kommentarer: