lördag 15 mars 2008

Happy times!

Weei, nu är Krille här hos mig. :)


Han kom hit igår kväll, jag blev så glad över att se min finaste kliva av bussen här utanför. Har längtat som en tok efter honom.
Vi gjorde inte något speciellt igår kväll, kollade på en film som heter Jumper och myste bara.
Idag däremot har vi varit på stan och köpt presenter till lillebror som fyller 6 år på måndag. :)
Av mig och Kristian får han ett par nya skor, riktigt fina faktiskt. :) Funderar på att köpa någonting mer, han gillar ju att måla så kanske ska köpa lite nya pennor och målarböcker till honom, det tycker han om. Men får se hur jag gör. :)


Just nu ligger Kristian och sover, han har varit så trött hela dagen, det kan jag förstå med tanke på att vi kom i säng ganska sent och blev väckta tidigt. Konstigt att jag är så pigg som jag är.
Snart ska det bakas tårta, bullar och paj. :) Muffinsen bakades imorse då jag var alldeles för trött för att hjälpa till så det fick mamma göra, men bullarna ska jag minsann ge mig på. ;)
Ikväll blir det film och massa mer mys med älskling.

Men men nu ska jag sätta mig och glo på tv en stund.
Ciao!

T/ - du har det där lilla extra som jag älskar så!



Inga kommentarer: