söndag 16 mars 2008

Returning home.

Jaha, då var det sista dagen hos mor jag undrar hur lång tid det kommer ta innan vi ses igen, och om jag känner henne rätt så lär det dröja, men jag ska försöka åka hit innan jag och Krille drar till Thailand.
Fan, nu är det inte långt kvar tills vi åker. Längtar lite halvt just nu bara, men min ivriga sida kommer nog samma vecka som vi ska åka. Ser fram emot resan i alla fall, bara jag och baby! Lovely.
Har proppat i mig bakelser som aldrig förr, fy satan vad svullen jag känner mig nu. Och snart är det mat, sen går bussen hem. Hoppas inte jag blir nödig på bussen bara för den har minsann ingen toalett och det tar 2 timmar innan man kommer hem.
Ser fram emot att få komma hem faktiskt, till Sara. :)
Den enda jag har saknat dom här dagarna förutom Kristian, men han är ju här så. :P
Jag bara babblar idag och inget har ett sammanhang alls, men skönt att få skriva av sig.

Nej nu får det räcka! MAT! ;D
Ciao!


T/ - är kär som aldrig förr.




Inga kommentarer: