måndag 19 oktober 2009

Hej du. :)

Vill inte leva på minnen, som vi skapat.
Jag vill göra nya, ta upp allt där vi slutade och bygga upp någonting nytt.
Vi kan inte laga det som gick sönder, bara glömma allt som gick fel och försöka göra rätt.
Jag gillar det som det är nu, att vi ses ibland när det passar utan krav
och att vi lever våra egna liv vid sidan om, för sånt måste man ha.
Men jag vill ändå vara nära dig, ha dig.
Det som är jobbigt med den här situationen som vi befinner oss i
är att jag inte får röra dig på ställen jag så gärna skulle vilja röra, dina läppar.
Det är jobbigt att hålla tillbaka hela tiden.

Jag vet inte vad du ser när du ser på mig, jag hoppas så innerligt att det du ser är en positiv förändring.
Vill inte trycka upp det i ansiktet på dig och säga att jag har gjort det här och det här,
ändrat på si och så mycket. Jag har ändrat mig, det tycker jag räcker.
Egentligen ska man inte ändra sig för att någon annan vill det
men jag vet hur du såg mig och vad du inte gillade med mig.
Man gör mycket tokiga saker för någon man älskar,
för älskar dig det gör jag precis lika mycket som jag alltid gjort.
Oavsett all skit och smärta jag fått tagit så kan jag inte sluta älska dig och finnas där för dig.
Vilken mes jag är, men vad gör man?

Går väl fortfarande och hoppas över allt att du ska hitta mig igen, sakna mig och älska mig.
Vi var speciella tycker jag och vi hade en hel del underbara stunder.
Tror bara det blev för mycket helt enkelt, för oss båda. :(

Du är min bästa vän och min största kärlek,
jag älskar dig och vill inte vara med någon annan.
Du har etsat dig fast i mitt hjärta och där kommer du alltid stanna,
men jag vill inte leva på våra minnen....
Jag vill vara med dig. <3

Therese / John Mayer - Dreaming With A Broken Heart






Inga kommentarer: