fredag 18 september 2009

Hej!

Idag är en fredag, lik alla andra fredagar och jag gör ingenting speciellt just nu men jag tar dagen som den kommer, så ser vi vart det leder. Det funkar bäst så.

Det har gått ett tag nu och jag har tagit mig upp till en nivå där jag åtminstone håller mig flytande, är någorlunda glad och tar allting som kommer med ro. Sen finns det bra och dåliga dagar som för vilken person som helst men jag gör det bästa jag kan av varje dag och jag börjar bli den person jag var för 2 år sen igen, det lättar mer och mer. :)

I det stora hela är jag nöjd med livet som det är nu men jag saknar det som var och allt jag hade som inte finns kvar. Men det kommer aldrig bli så igen, det är bara att svälja och gå vidare.
För vissa går det fortare än andra, jag är nog den typen som tar lite mer tid på mig, med allt. :)

Huvudsaken är att man blir lycklig i slutändan och jag hoppas att du också kommer på vad som saknas i ditt liv för att du ska bli lycklig. Vi förtjänar det.

T/- det kan inte alltid vara lätt.

Inga kommentarer: