torsdag 24 september 2009

Det flyter.

Jo absolut, det går i vågor som allting. Det kan ju inte vara helt på topp, men fan vad härligt om det skulle vara så någon gång i livet!

Fick chockbesked när jag tittade på lönespecifikationen idag, waay too many numbers! gaah! inget att glädjas åt enligt min mening iaf, trodde ju dom gjort fel med lönerna igen men den stora chocken kom när jag fick reda på att det stämde alldeles utmärkt. Vad gör jag nu liksom ? Vågar knappt glädjas åt det för det känns som att JAG ska inte ha så mycket pengar. Men, kul att det går uppåt på den fronten iaf. :) Resten verkar ju dala.

Ser dock fram emot helgen! Har en känsla av att den här helgen kommer bli den roligaste på mycket mycket länge. Hoppas ingenting kommer i vägen bara, det brukar ju bli så. Kanske inte den här gången dock, får hoppas på det. :)

Imorgon ska jag ta en tripp på stan med tjejorna, det ska bli kul! Shoppa lite nya saker, tömma garderoben på gammalt skit och slänga in nytt. ;) behöver en nystart!


Om det bara kunde vara lika lätt att göra så med dig, ut med det gamla och in med det nya..men neej! Det får inte vara lätt alls. Du är ju inget klädesplagg. :(
Det svåraste med hela den här grejen är att inte få vara delaktig i ditt liv, få glädjas åt de saker som gör dig glad och dela den glädjen med dig. Att inte vara den person du lättar hjärtat till längre, utan en främling du gärna undviker. Det jobbiga med hela den här processen är att inse att man förlorat allt och saknaden är allt man har kvar. Jag kan säga att jag är lycklig till viss del, men den delen som behöver bli riktigt lycklig är inte det utan dig. Jag kan lägga på mask på mask, du ser ändå igenom den så varför ens anstränga sig att försöka dölja det uppenbara?

Jag saknar dig som aldrig förr men jag gläder mig åt att du hittat något som du verkar trivas bra med.

Du betyder väldigt mycket för mig.

T/- always, forever.

Inga kommentarer: