onsdag 30 juli 2008

Tjolahopp!

Idag är en dag precis som alla andra dagar, och som vanligt har jag jobbat.
Börjar bli trött på mitt schema, bara tidiga mornar och jobb hela dagarna
och visst ger det väl pengar men jag känner mig så sliten,
orkar inte göra annat än att dega när jag kommer hem.

Borde dock röja upp lite, men vem orkar det i det fina vädret?
Den lilla tid jag har över om dagarna har jag hittills spenderat med Josse och Krille.

Lite tråkiga nyheter är att jag inte fick lägenheten jag ville ha,
men det var väl lika bra det.

Skulle nog kännas roligare med något helt eget, nytt.
Hade det inte varit för det där kösystemet dom har börjat med
så hade jag fått Beckus lägenhet.

Förut var det först till kvarn som gällde och jag var faktiskt först.
Men men, har ställt mig i kö och ska göra det på fler ställen
så kanske det dyker upp någon lägenhet inom en snar framtid.
Hoppas.


Imorgon åker Krilles far till hm, vart var det nu han skulle?!
Ungern tror jag. ;P

I vilket fall s
om helst så är han helt alone hemma
så ska nog bosätta mig där ett par dagar, eller ja i alla fall någon dag. ;)
Det blir mys.


Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och glo på film!

Tjaarå!


T
/ -
du har varit borta en lång tid nu..





Inga kommentarer: