tisdag 1 juli 2008

(?)

.... måste lugna nerverna lite.
Suck, varför ska allt alltid vara så svårt hela tiden?

Livet är verkligen inte någon dans på rosor. If only it were..

Mina känslor är desamma som förut i hjärtat,
skillnaden är bara att huvudet har tröttnat.
Så vad mer kan jag göra, vad mer kan vi göra?

Allt bara snurrar och gör mig ännu mer förbannad
än vad jag egentligen har rätt att vara. This is so, so wrooong.
Jag vill bara spola fram tiden, glömma allt och begrava det.
- Tror du att det går?


Jag har vänt ut och in på hela mig, letat som en galning efter den där lilla gnistan
som vanligtvis brukar finnas där inne någonstans, men hittar ingenting.
Vad är det som är så fel så att jag känner att jag är redo
att explodera vilken sekund som helst!?

Anyway, det här måste avslutas innan jag går in i väggen totalt.
Men jag tror att jag behöver en knuff åt rätt riktning först.



T
/ - wake me up when I'm sober.



Inga kommentarer: