söndag 13 juli 2008

Lever på nytt!

Ååh så jädrans bra konsert!!!
Fick tårar i ögonen när Håkan sjöng, vilket lyckorus!!! :D
Obeskrivligt bra live tycker jag faktiskt Kent var också,
även om jag inte är något stort fan av dom längre, men satan dom spelade
ju dom gamla låtarna, det är ju dom jag tycker om! :D

Och allt detta fick jag uppleva tillsammans med grabben i mitt liv, mitt allt.
Kristian Kovanen, älskar dig baby!! <3
Och så träffade jag Sara Brooownie Strömbrink också, det var pricken över i:et !
Det var alltför längesedan vi sågs, jag kanske inte visar det speciellt b
ra
men det har varit ett rent helvete att inte ha träffat dig på över en månad,
vi som alltid brukade ses förut. Hoppas det vänder snart för du är min stjärna. <3
Jag tror allt kommer bli bättre, med tiden. Det hoppas jag stort på!

T / - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.


Inga kommentarer: