lördag 28 juni 2008

Yo!

Då var man hemma från Kolsva nudå. :)
Mysig övernattning hos Krilles mor ute i skogen, hehe.
Det blev film och mys och umgås med hästarna, såå söta. :)

Jaha, då har man provat spela Guitar Hero och det gick ju galant, I suck!
Men ett gott skratt fick jag mig iaf, Krille och Larssa också. höhö. :s

Jag har tänkt mycket på dig, tänkt så mycket att ögonen börjar vattnas. Det har jag faktiskt, men jag har också tröttnat, tröttnat på att vara den enda som tänker. Är det någonting som är fel så vill jag att du säger det istället för att bete dig konstigt och kyligt. Det är inte lätt att göra någonting åt saker om man inte vet vad det är.

Nej, nu ska jag lira järnet på Guitar Hero, nöta tills det sitter! ;D



T
/ - Ser fram emot onsdag. :)














Inga kommentarer: