torsdag 26 juni 2008

Woohoo!

Utång med tjejerna igår! Mycket trevligt.
Förfest hemma hos Beckus sedan vidare till Harry's,
men där blev man inte långvarig, drog efter någon timma. Inget kul folk ute alls.
Väl på väg hem till Beckus mötte vi Nirre och Tobbe som var på väg till Harry's för att träffa oss,
planerna var att pallra hemåt men vi kom inte längre än till Time Out där vi satte oss ett tag.

Hela kvällen slutade med att jag bar min cykel från Corner till Sveaplan,
hade lagt ur nyckeln hemma hos Beckus och var tvungen att ha cykeln
för jag skulle ju jobba dagen efter (alltså idag), väldigt lyckat att bära en cykel och gå i högklackat!
Folk trodde jag hade snott den, lite förargligt jag som är så snäll och skötsam. :)
Fick hem cykeln och mig själv hel iaf, vilket är huvudsaken.

Och idag har jag då jobbat, är dödstrött!
Fick inte mycket sömn inatt för en viss Tobias envisades med att spela musik. ;/
Men men, har jobbat från 7.30 - 15.00 iaf och det är värt pengarna.
Snart kommer älskling hit med maaaat! Mums. :)
Så skönt, då slipper jag ställa mig och laga mat själv,
så trött som jag är orkar jag inte göra någonting.
La ner all energi på att jobba.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Hade!

T / - fun fun fun!

Inga kommentarer: