måndag 30 juni 2008

t. lindholm

Jaha, då var ännu en arbetsdag avklarad. :)
Fick dessutom sluta tidigare för jag hade inget kvar att göra, inte helt fel.
Så nu sitter man hemma och väntar på att maten ska bli klar, är vrålhungrig!

Vad händer i veckan då? Jo.
Imorgon jobbar jag, onsdag och torsdag också men sen är jag ledig på fredag. :)
Jobbar även lördag kväll och hela söndagen.

På onsdag slutar jag kl.1400 så då blir det till att åka ut till min käre far och hälsa på
samt kolla in det nya köket, och hallen.

Dom har renoverat rätt så rejält sedan jag flyttade ut
så det ska bli spännande att se hur det ser ut nu. ;)

Senare framåt kvällen blir det klassträff, det ska bli riktigt kul.
Det är evigheter sen sist.

Det blir att sitta på Perrongen en stund och bara umgås,
kanske dricka lite men får se hur det blir med det.
Spar mig nog till helgens bravader.

Idag fyller Kristin 18 år, grattis till henne! :)

Älskling, jag vill åka bort med dig över en helg!
Bara du och jag, umgås och ha det mysigt.
Vi jobbar ju hela tiden så vi hinner aldrig göra någonting roligt,
om vi bara kunde ta en helg och dra iväg någonstans. Det vore toppen.
Vad säger du? :)

Nej, nu ska jag ta och duka till maten. :)

Hade!

T / - wake me when I'm sober.

Inga kommentarer: