söndag 22 november 2009

Meet me halfway.

Sängen känns alldeles för tom för att det ska vara skönt att sova i den, en kudde och person mindre.
Tomhet.
Jag hatar det som har blivit och jag saknar det som var något fruktansvärt mycket.
Jag vill ha det tillbaka, so badly!
I can't stand another night without you.

Är glad att du pratar med mig nu iaf, det är ju alltid något så jag ska väl inte klaga.
Men jag vill se dig, bara få krama om dig.
Är som lyckligast i din famn.
Patetiskt jag vet, men du gör mig lycklig så som ingen annan gör.
Vi hade ett liv tillsammans, vi hade varandra oavsett vad.

Jag älskar dig fortfarande, still in love with you och det suger!
För ser du mig ens? Jag vet ingenting längre och det gör så ont inuti.

Jag är lycklig men ändå inte, svårt att koppla ihop det och det gör mig förvirrad.
Med dig i mitt liv blir allting så tungt men utan dig fungerar ingenting.
Saknaden finns där oavsett du är nära eller långt borta.
Möt mig halvvägs, hjälp mig hitta rätt!
..För just nu vet jag ingenting.

T/ - nothing feels right without you.


Inga kommentarer: