onsdag 25 november 2009

...

This is side one, flip me over.
I know I'm not you're favorite record, the songs you grow to like never stick at first.
So I'm writing you a chorus, and here is your verse
No, it's not the last time,
'Cause I'd never say no to you.
___

Blir så jävla trött på det här vädret, drar ner humöret till botten och all energi försvinner. Längtar efter snön, åka pulka och kasta snöboll! ;D
Det är grejer det.

Veckan ser ut att bli rätt lugn, inte mycket planerat annat än att jag tänkte ta en tripp på stan och köpa något för mitt presentkort som jag fick när jag fyllde. :)
Ja, det är väl höjdpunkten. ;o

Snart kommer beskedet från högskolan, hoppas att jag kommer in. Måste göra något av mitt liv och nu vet jag vad jag vill så jag hoppas allt flyter på, på den fronten.
Vill inte vara där jag är nu, nöjer mig inte med skiten.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.

T / - saknar 07.

Inga kommentarer: