fredag 14 augusti 2009

Surreal.

Okej, så nu har jag väl i princip vaknat helt från min lilla koma.
Skönt men underligt, vaken men inte riktigt vid medvetande
fast ändå är jag det, sjukt helt enkelt.
Men skönt.

Dagarna passerar relativt snabbt, ingen tid och ingen lust att lägga energi på att tänka,
vill bara leva och ha kul,
det gör jag och jag gör det för mig den här gången.
Har aldrig varit så här ego i hela mitt liv och jag måste säga att det känns så jävla underbart att få vara det för ett tag, underbart och välbehövligt!!

Idag är det Elvis (min katt) födelsedag, 1 år iih! :)
Han ska få lite roliga leksaker av mig. :)

Ikväll är det fest som gäller, ska blir riktigt kul.
Längesedan man festade nu, missat massor men det är bara att ta igen, har ju inget bättre för mig så why not? ;)

Måste dock ta det lite lugnt med tanke på att ja nyligen fått tillbaka min magkatarr, borde inte dricka men det är lika dumt att låta bli. :)

Måste skaffa internet hemma så jag kan skriva mer, skriva är terapi. ;)

Therese /- det blir vad du gör det till, 9,5 kg.

Inga kommentarer: