tisdag 25 augusti 2009

Hej Hopp!


Dagen har bjudit på vackert väder och härlig värme. :)

Jag har varit nyttig idag,
skulle ner till gymmet i morse och träna med Jessica och hennes mor, vi gick hemifrån klockan 10.oo men när vi väl kommer fram till gymmet så öppnar det inte förrän 12, så vi vandra runt en stund på stan och gjorde en massa ärenden, när allt det var gjort var klockan bara 11 så vi bestämde att istället för att vänta den där timmen på att få gymma, att vi kunde gå en rask promenad i skogen istället, så det gjorde vi, rask promenad varierat med lite löpning i en timme.
Aningen jobbigt i den här värmen som varit men samtidigt väldigt skönt och uppfriskande. Det måste göras om! :)
Kom hem, tog en dusch och varvade ned framför tvn en stund, sedan kom Krille och hämtade Elvis för dom skulle ta en tripp till Kolsva så nu är jag kattledig. :) Skönt men jag saknar min lilla kille, hehe. Anyway, han är hemma imorgon igen så hinner inte sakna honom så värst länge. :P

Imorgon blir det IKEA med Emma, det ska bli kul med lite utflykt. :)

Har inte mått så här bra på länge, tror allt börjar ordna upp sig nu och det är en sådan lättnad.
Klumpen i magen är borta och allt jag fokuserar på nu är att ta en dag i taget och bara ha kul. :)

Jag börjar komma tillbaka till den gamla Therese, som jag inte har varit sen i gymnasiet och det är så skönt för jag har fått lite mer perspektiv på saker och ting nu.

Nej, nu räcker det för idag.
Off I go!

T/- allt flyter.

Inga kommentarer: