lördag 27 november 2010

:)

Jaha, då var man här igen!
Tror jag har pusslat ihop mig själv ganska bra sedan sist. Alla har vi väl svackor i livet med en nedrans
massa hinder att ta sig förbi, ibland fastnar man och ibland flyter det bara på.

Det har hänt mycket på ett år, jag har uppfyllt alla mål jag hade.
  • Gå ner 20kg. Check!
  • Börja plugga. Check!
  • Leva livet. (drog till Norge på impuls med supersköna människor) Check!
  • Få ordning på mitt hem. Check!
  • Köpa dubbelsäng. Finally, Check!
  • Börja träna. (spelar fotboll igen) Check!
Ja det var typ dom sakerna, nu är det bara att sätta upp nya mål! (:


Imorgon är det 1:a advent då ska julsakerna upp och jag "pyntar" som vanligt väldigt diskret. Som med allt annat gillar jag när det är stilrent, kanske är tråkig men it's my way or the highway, josåatt så blir det.
Och lite glad är jag över mitt kap jag gjorde igår när jag letade vinterjacka, hittade en på Monki som var riktigt fin, la undan den för att ge de andra butikerna en chans, gick runt lite men hittade inget förrän jag kom in på Carlings och såg en jacka precis i min stil, saken blev ju inte sämre av att det var den sista av den typen av jackor och det var min storlek samt att det var 50% på alla jackor just då. ;) Så istället för att köpa en svindyr vinterjacka ("för att ha något bra") hittade jag en asskön, minst lika bra för 450 spänn! Jag gillart!

Idag är det lördag och eftersom jag vaknade ganska nyligen så har jag absolut ingenting planerat men saker tenderar att dyka upp allteftersom så det är väl bara vänta och se!
Tillsvidare ska jag väl klä på mig och kila ut på en promenad!

Hade!

Inga kommentarer: