torsdag 29 maj 2008

Det rullar.

Jag tror jag håller på att bli sjuk, jobbar ihjäl mig och vilar för lite. Tiden räcker verkligen inte till, till det man vill göra. Jag blir rastlös fast jag är alldeles för trött för att egentligen orka göra någonting annat än att sova, men sova kan jag inte göra. =/

Jobbar imorgon, börjar 07.15, en aning tidigt måste jag väl säga. Undra hur jag ska orka med resten av dagen? Imorgon är det fullbokat, har möte efter att jag slutat med chefen angående oss vikarier som ska jobba i sommar, några nya ansikten kommer säkerligen att dyka upp så det är bäst att man stannar kvar och går på mötet. När mötet är slut ska jag på något sätt få hem bilen, sen ta mig in till stan för att sedan ta tåget till Sthlm. Det blir att åka karuseller och kolla på In Flames som spelar, är inget direkt fan av dom måste jag säga, men jag hänger med som sällskap iaf, karuseller är ju det bästa jag vet! Wooooho! :D

Ska tillbringa några dagar på Lidingö, åker hem på söndag kväll. Dom säger att det ska bli fint väder, kanon då kan man bada. :) Jag som vanligtvis är jordens badkruka lyckades ta mitt första dopp i Mälarbaden idag, jag och Kristin hoppade i med kläderna på. typ. :) Fick ett riktigt ryck där, men det var skönt i vattnet faktiskt.
Vi får väl se hur vattnet är på Lidingö, lite djupare = lite kallare.

Nej, nu ska jag ta och sova. Har en lång dag framför mig imorgon.

Godnatt!

T / - som en vindpust åt fel håll, men det rullar.

Inga kommentarer: