lördag 12 april 2008

Helgstart.

Helgen började lite lugnt med en eftermiddag/kväll tillsammans med Jim och Micke.
Det var skoj faktiskt. :)
Jim och Micke kom och plockade upp mig hos farmor och farfar, sedan åkte vi in till stan för att släppa av Micke hemma hos sig. Sedan åkte jag och Jim vidare och åt kebab, jag syndade två gånger på en och samma dag. Illa, jag vet.
Efter att vi käkade fick vi för oss att hälsa på Vicky, så det blev en tur dit, där vi stannade och lekte med hennes hund och katter. :) Riktigt fin vovve. :)
Ju längre tiden gick, desto tröttare blev vi så till slut fick Jim nog och skjutsade mig till Micke som jag hängde med till en förfest. :)
Runt 23.30 tiden fick jag skjuts till Krille, vi gick och la oss på en gång. Mys!

Nu är det ynka 9 dagar kvar tills planet går mot Thailand!
I Can't wait!

Idag är jag på dåligt humör och det blir bara värre ju mer jag tänker efter.
Det är dags att öppna munnen nu och inte bara ta skiten.


T/ - ge inga löften om du inte kan hålla dem.

Inga kommentarer: